Peru it is! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maartje - WaarBenJij.nu Peru it is! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maartje - WaarBenJij.nu

Peru it is!

Blijf op de hoogte en volg Maartje

23 Januari 2016 | Nederland, Nederland

Hola allemaal,

het aantal dagen voor mijn vertrek naar Peru zijn intussen op één hand te tellen..spannend.
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn mooie avonturen die ik ga beleven in de rimboe. Daarnaast zal ik foto's plaatsen om te laten zien wat ik met jullie (geweldige!!) donaties heb kunnen doen.

Adiós y hasta luego!

  • 23 Januari 2016 - 13:39

    Rianne:

    Spannend Maartje!
    Goede reis en heel veel plezier!


  • 23 Januari 2016 - 16:31

    Mark:

    Ik ga je zeker volgen Maartje !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Maartje

Actief sinds 11 Jan. 2016
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 3140

Voorgaande reizen:

26 Januari 2016 - 30 November -0001

Maartje naar het einde van de wereld

Landen bezocht: